Moderators: Moderator, svvander, Geoffrey

Deckster wrote:Tjah VT4 vind "help mijn man is een klusser" zelfs belangrijker. Maarja ik versta ze wel. Stel dat de race stil ligt voor 4 uur omdat het regent dan ligt heel hun avond planning in de knoop :p als ze dit in de namiddag doen hebben ze nog een marge van een 5tal uren tot de avond programma's
Ik heb het vandaag gevolgd op Eurosport FR omdat dat idd de enigste was op Belgacom TV die het uitzende.
Spijtig genoeg verstond ik er geen woord van

snoezzle wrote:Mr. Eccelstone wilt f1 enkel nog via betaal tv![]()
het word toch echt tijd dat bernie een hartaanval ofzo krijgt,

snoezzle wrote:Mr. Eccelstone wilt f1 enkel nog via betaal tv![]()
het word toch echt tijd dat bernie een hartaanval ofzo krijgt,snap hij echt niet als alles via een betaalzender gaat er geen mens nog kijkt?
de f1 volgen op het scherm van m'n pc zie ik ook niet zitten,ze hebben de tv 60 jaar geleden niet voor niets uitgevonden.
het is nu een mooi seizoen toevallig maar als een seizoen zoals vorig jaar zich afspeeld daar kijkt toch geen mens naar als het niet (gratis) is.
het wk, ek ,champions leagge,uefa cup allemaal veel meer fans en geld mee bemoeid dan de f1 en toch gewoon te bekijken op de nationale tv.
denk dat bernie z'n f1 circus dik overschat,de meeste fans komen momenteel van opkomende rijders,buiten de engelsen en de duitsers zijn de meeste fans afkomstig uit zeer arme landen:mexico,brazillie,spanje,italie en het verre oosten niet te vergeten,de gewone mensen in die landen kunnen amper rondkomen en zouden dan zo'n 600 euro op tafel gooien om 20 keer per jaar f1 te kijken.......![]()
als dit doorgaat is het einde van de f1 zeer dichtbij,dat is mischien wel wat hij wilt dat er zonder hem geen f1 bestaat,hij weet zelf toch ook dat hij al lang op pensioen had moeten zijn,normaal geef je de zaak over dan maar dat doet bernie niet,geen bekwame kandidaten zegt hij dan.