F1 2012 TV

Nieuws, teams, rijders, ....

Moderators: Moderator, svvander, Geoffrey

Re: F1 2012 TV

Postby robbert » Sat Jun 09, 2012 6:47 pm

graag gedaan. Daarom, we kunnen niet zonder vt4 of rtbf.
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Deckster » Sat Jun 09, 2012 7:23 pm

Tjah VT4 vind "help mijn man is een klusser" zelfs belangrijker. Maarja ik versta ze wel. Stel dat de race stil ligt voor 4 uur omdat het regent dan ligt heel hun avond planning in de knoop :p als ze dit in de namiddag doen hebben ze nog een marge van een 5tal uren tot de avond programma's ;)
Ik heb het vandaag gevolgd op Eurosport FR omdat dat idd de enigste was op Belgacom TV die het uitzende.
Spijtig genoeg verstond ik er geen woord van :help:
Deckster
2de piloot
2de piloot

Postby robbert » Sat Jun 09, 2012 7:26 pm

Deckster wrote:Tjah VT4 vind "help mijn man is een klusser" zelfs belangrijker. Maarja ik versta ze wel. Stel dat de race stil ligt voor 4 uur omdat het regent dan ligt heel hun avond planning in de knoop :p als ze dit in de namiddag doen hebben ze nog een marge van een 5tal uren tot de avond programma's ;)
Ik heb het vandaag gevolgd op Eurosport FR omdat dat idd de enigste was op Belgacom TV die het uitzende.
Spijtig genoeg verstond ik er geen woord van :help:

dat is dan dankzij de fia é
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Dale » Mon Jun 11, 2012 12:43 pm

Ik heb ook alles kunnen volgen op SKY via internet.
Maar wat ze ook zeggen in de media, ik vind BBC toch pakken beter en gezelliger. Zeker omdat daar niet om de 10 minuten (!) dezelfde irritante reclame te zien is.
Dit weekend was Jaqcues Villeneuve een gastspreker, een reden te meer om de nabespreking van de race gewoon af te zetten.
Dale
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby snoezzle » Mon Jun 11, 2012 4:19 pm

Mr. Eccelstone wilt f1 enkel nog via betaal tv :oops:

het word toch echt tijd dat bernie een hartaanval ofzo krijgt,snap hij echt niet als alles via een betaalzender gaat er geen mens nog kijkt?

de f1 volgen op het scherm van m'n pc zie ik ook niet zitten,ze hebben de tv 60 jaar geleden niet voor niets uitgevonden.
het is nu een mooi seizoen toevallig maar als een seizoen zoals vorig jaar zich afspeeld daar kijkt toch geen mens naar als het niet (gratis) is.

het wk, ek ,champions leagge,uefa cup allemaal veel meer fans en geld mee bemoeid dan de f1 en toch gewoon te bekijken op de nationale tv.

denk dat bernie z'n f1 circus dik overschat,de meeste fans komen momenteel van opkomende rijders,buiten de engelsen en de duitsers zijn de meeste fans afkomstig uit zeer arme landen:mexico,brazillie,spanje,italie en het verre oosten niet te vergeten,de gewone mensen in die landen kunnen amper rondkomen en zouden dan zo'n 600 euro op tafel gooien om 20 keer per jaar f1 te kijken....... :rofl:

als dit doorgaat is het einde van de f1 zeer dichtbij,dat is mischien wel wat hij wilt dat er zonder hem geen f1 bestaat,hij weet zelf toch ook dat hij al lang op pensioen had moeten zijn,normaal geef je de zaak over dan maar dat doet bernie niet,geen bekwame kandidaten zegt hij dan.
snoezzle
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby robbert » Mon Jun 11, 2012 4:41 pm

snoezzle wrote:Mr. Eccelstone wilt f1 enkel nog via betaal tv :oops:

het word toch echt tijd dat bernie een hartaanval ofzo krijgt,

voila, dat wou ik al lang zeggen. ik denk dat het gaat beteren, als het slecht gaat met de gezondheid van bernie. Het is mss cru wat ik zeg, maar nu begint bernie toch te zeveren hoor. En zoals ik al verwacht heb, binnekort zien we geen f1 meer op belgische zenders
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Defkes » Sat Jul 28, 2012 8:21 pm

snoezzle wrote:Mr. Eccelstone wilt f1 enkel nog via betaal tv :oops:

het word toch echt tijd dat bernie een hartaanval ofzo krijgt,snap hij echt niet als alles via een betaalzender gaat er geen mens nog kijkt?

de f1 volgen op het scherm van m'n pc zie ik ook niet zitten,ze hebben de tv 60 jaar geleden niet voor niets uitgevonden.
het is nu een mooi seizoen toevallig maar als een seizoen zoals vorig jaar zich afspeeld daar kijkt toch geen mens naar als het niet (gratis) is.

het wk, ek ,champions leagge,uefa cup allemaal veel meer fans en geld mee bemoeid dan de f1 en toch gewoon te bekijken op de nationale tv.

denk dat bernie z'n f1 circus dik overschat,de meeste fans komen momenteel van opkomende rijders,buiten de engelsen en de duitsers zijn de meeste fans afkomstig uit zeer arme landen:mexico,brazillie,spanje,italie en het verre oosten niet te vergeten,de gewone mensen in die landen kunnen amper rondkomen en zouden dan zo'n 600 euro op tafel gooien om 20 keer per jaar f1 te kijken....... :rofl:

als dit doorgaat is het einde van de f1 zeer dichtbij,dat is mischien wel wat hij wilt dat er zonder hem geen f1 bestaat,hij weet zelf toch ook dat hij al lang op pensioen had moeten zijn,normaal geef je de zaak over dan maar dat doet bernie niet,geen bekwame kandidaten zegt hij dan.

En toch groeit de F1 elk jaar. Om een idee te geven: in het 'arme' land Brazilië zullen waarschijnlijk even veel mensen die betaal tv nemen als in West-Europa.
Bernie is ook niet mijn favoriete figuur in de F1, maar je kan toch moeilijk zeggen dat hij niet bekwaam is als je ziet hoe hard F1 gegroeid is onder zijn bewind.
Defkes
Jean Todt
Jean Todt

Previous

Return to Formule 1