ach ik vind dat ze al een pak verbeterd zijn tegen vorig jaar,op bbc maken ze ook wel eens fouten maar engels is toch een andere taal waardoor somige dingen aan je voorbij gaan.
die nieuwe kerel die altijd in de paddock rond loopt komt altijd tussendoor wat mompelen over strategieen en andere dingen,maar je verstaat er geen lap van,en zo is het met elke zender wel iets,vroeger op eurosport was het ook niet al perfect.
juist die gert vermeschop vt4 vind ik echt irritant,die heeft duidelijk z'n voorkeuren of beter z'n afkeuren al klaar voor dat de uitzending is begonnen,natuurlijk dat hebben wij hier ook maar als je op tv comentator bent moet je wel onpartijdig blijven natuurlijk.
dat doen ze op bbc beter,natuurlijk zijn zij voor de britten maar volgende week zijn wij ook allemaal voor d'ambrosio en terecht.
wat ik me al langer afvraag is waarom walter grootaars

zoiets niet doet??
hij zingt mischien niet zo mooi als kris (alhoewel) maar ik weet toevallig dat hij wel een f1 volgeling is en voor de rest zie je hem bijna nergens op tv denk ik,of zou die mens echt nooit serieus kunnen zijn?
en anders eddy wally, Geweldig