Kris Wauters

Nieuws, teams, rijders, ....

Moderators: Moderator, svvander, Geoffrey

Re: Kris Wauters

Postby cookie » Tue Sep 06, 2011 9:42 pm

RBBOY wrote:
cookie wrote:
robbert wrote:kzou er van genieten van bbc. Want op het eind van het seizoen is het gedaan

Voor 50 %, 10 races zijn nog live te zien op BBC.

zoals de cyclocross dus, alles van geen belang op canvas de rest op vt4 ;-)

bwa, ik vind wereldbeker, wk en GVA trofee op Sporza toch wat belangrijker dan de superprestige (tenzij VT4 alles heeft opgekocht voor komend seizoen)
cookie
Testrijder
Testrijder

Postby STRBOY » Wed Sep 07, 2011 9:58 am

bwa wereldbekers, niets speciaal enige minpunt is dat ge een witte trui MOET dragen als ge er op 1 staat, en GVA stelt weinig voor het WK ok tot daar aan toe maar Superprestige is toch degene dat ge wilt winnen.
STRBOY
2de piloot
2de piloot

Postby Bushi » Thu Sep 08, 2011 6:07 pm

cookie wrote:
robbert wrote:kzou er van genieten van bbc. Want op het eind van het seizoen is het gedaan

Her Bernie heeft daar een stokje voor gestoken, BBC mag maar 70min. max. uitzenden.
Bushi
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby robbert » Thu Sep 08, 2011 7:32 pm

voila, zoals ik al zei, f1 op bbc zal nooit meer hetzelfde zijn.
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby cookie » Fri Sep 09, 2011 5:32 pm

Bushi wrote:
cookie wrote:

Her Bernie heeft daar een stokje voor gestoken, BBC mag maar 70min. max. uitzenden.

Niet waar, BBC zend nog 10 races live uit. De overige 10 races zijn als 75 min. samenvatting te zien 's avonds. Sky zend alle races live uit, maar de helft is dus gelijktijdig live op Sky en BBC te zien.
cookie
Testrijder
Testrijder

Postby Bushi » Fri Sep 09, 2011 9:17 pm

cookie wrote:
Bushi wrote:
robbert wrote:

Niet waar, BBC zend nog 10 races live uit. De overige 10 races zijn als 75 min. samenvatting te zien 's avonds. Sky zend alle races live uit, maar de helft is dus gelijktijdig live op Sky en BBC te zien.

Formula One executive Bernie Ecclestone has confirmed that the BBC will not broadcast full reruns of the 10 races which it is not showing live next year. From 2012, Sky will broadcast all races live while the BBC's live coverage will be restricted to 10 of the 20-race calendar.

Bernie Ecclestone says the BBC will show edited highlights of the races it does not screen live in 2012.

Under a controversial new broadcasting deal with Sky, the BBC will broadcast ten of next year’s races live and delayed highlights of the other ten.

Reports last week claimed full race replays would be available alongside the highlights package.

But Ecclestone told The Independent: “The BBC will broadcast 75 minutes of every race.” Races this year have generally lasted between 90 and 105 minutes.

A petition to keep F1 on free-to-air television in the UK has attracted almost 25,000 signatures.

http://www.f1fanatic.co.uk/2011/09/05/f ... cclestone/
http://www.independent.co.uk/sport/moto ... 49379.html
Bushi
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Immolation » Sat Sep 10, 2011 2:29 pm

echt jammer
Immolation
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby robbert » Sat Sep 10, 2011 4:49 pm

inderdaad, en straks nog vt4 en rtbf die volgen, en we kunnen geen f1 meer zien op tv.
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Snelle Jos » Sat Dec 17, 2011 10:22 pm

De commentaar van Kris Wauters is echt van het laagste niveau! Altijd is hij wel aan het zeuren over banden en bochten! Muziek maken kan hij ook al niet. Maar ach, zoals bij zovelen telt bij Kris WIE hij kent en niet WAt hij kent!
Snelle Jos
Testrijder
Testrijder

Postby dehert73 » Wed May 09, 2012 11:46 pm

Ik had graag de groeten gedaan aan dhr wauters vanuit één van de vuilbakken van de samenleving
:eviltongue:
dehert73
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby nobigthing » Thu May 10, 2012 10:55 am

Hahaha ja dat moet hij nu ook niet zeggen. Ik vind soms de kritiek een beetje misplaatst, maar het blijft toch wel een feit dat de commentaar op VT4 niet van het al te hoge niveau is. Er worden veel fouten gemaakt en ja, veteranen in het vak doen dat ook soms, maar toch niet zo vaak als op VT4 heb ik de indruk.

Ik begrijp dat hij zijn best doet maar ik mis ook soms enthousiasme. Dus kritiek moet er zeker zijn en dat moet hij kunnen pakken ook, en de mensen niet zomaar uitschot noemen. Maar de kritiek moet wel beleefd blijven en dat is ook niet altijd het geval :)
nobigthing
Testrijder
Testrijder

Postby Deckster » Thu May 10, 2012 6:27 pm

Hehehe hij kan blijkbaar toch niet zo goed tegen kritiek als ik had gedacht :p en als hij zo praat over forumleden zal hij wellicht wel degelijk verschillende berichten gelezen hebben die hem niet bevielen!
Wat die fouten betreft zijn er grenzen. Ik twijfel ook zeer regelmatig welke van de rijders (van 1 team) ik zie. Maar als je een close-up van Hamilton verward met bijvoorbeeld een Webber dan ben je toch laag gevallen. (En tijdens Bahrein heeft hij echt zo'n grote fout gemaakt!! Ik kan me enkel niet meer herinneren welke rijders het juist waren).
Ook fouten zoals zeggen dat bepaalde rijders uit de pits komen terwijl deze DUIDELIJK in beeld een ronde eerder zijn binnen geweest, gaan bij mij niet echt door de beugel. Dan krijg ik eerder het gevoel dat je zegt wat je denkt maar daarbij geen flauw benul hebt van het raceverloop.

Ik ga Wauters niet compleet zwart maken maar ik vind het pas schandalig dat VT4 niemand beter kan vinden. En je gaat mij niet vertellen dat hij de beste van Vlaanderen is...
Deckster
2de piloot
2de piloot

Postby robbert » Thu May 10, 2012 6:53 pm

Deckster wrote:Hehehe hij kan blijkbaar toch niet zo goed tegen kritiek als ik had gedacht :p en als hij zo praat over forumleden zal hij wellicht wel degelijk verschillende berichten gelezen hebben die hem niet bevielen!
Wat die fouten betreft zijn er grenzen. Ik twijfel ook zeer regelmatig welke van de rijders (van 1 team) ik zie. Maar als je een close-up van Hamilton verward met bijvoorbeeld een Webber dan ben je toch laag gevallen. (En tijdens Bahrein heeft hij echt zo'n grote fout gemaakt!! Ik kan me enkel niet meer herinneren welke rijders het juist waren).
Ook fouten zoals zeggen dat bepaalde rijders uit de pits komen terwijl deze DUIDELIJK in beeld een ronde eerder zijn binnen geweest, gaan bij mij niet echt door de beugel. Dan krijg ik eerder het gevoel dat je zegt wat je denkt maar daarbij geen flauw benul hebt van het raceverloop.

Ik ga Wauters niet compleet zwart maken maar ik vind het pas schandalig dat VT4 niemand beter kan vinden. En je gaat mij niet vertellen dat hij de beste van Vlaanderen is...

het enigste positieve, wat vt4 doet, dat ze nu live vanuit spanje gaan verslag brengen
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby svvander » Thu May 10, 2012 9:03 pm

Laat het ons hier bij houden en besluiten dat we (bijna) allemaal van menig zijn dat we blij zijn dat er nog andere zenders de F1 ook uitzenden! :thumb:
svvander
Moderator
Moderator

Postby robbert » Thu May 10, 2012 9:44 pm

svvander wrote:Laat het ons hier bij houden en besluiten dat we (bijna) allemaal van menig zijn dat we blij zijn dat er nog andere zenders de F1 ook uitzenden! :thumb:

ja inderdaad, want als bernie het nog duurder maakt, kunnen we wellicht niet meer f1 kijken behalve op de (blokkerende) livestreams op internet
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Tifoso » Fri May 11, 2012 5:47 pm

svvander wrote:Laat het ons hier bij houden en besluiten dat we (bijna) allemaal van menig zijn dat we blij zijn dat er nog andere zenders de F1 ook uitzenden! :thumb:

Zo kan je het wel stellen, voor mij zeker nu La Deux in HD-kwaliteit wordt uitgezonden via telenet :applause:
Deze commentator is echt gepassioneerd door de sport, elke rijder moedigt hij aan of is zijn vriend: notre ami Fernand, notre ami Pastooor, bien joué Felipe...

Op VT4 hadden ze Massa al eigenhandig ontslagen na Australië, en Ferrari zou snel volgen (ze gaven hem tot Maleisië, "want het vliegtuigticket was toch al geboekt"). Kenners!
Tifoso
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby Deckster » Fri May 11, 2012 9:33 pm

Hehe idd, maar als hij zulke uitspraken doet kan ik ze toch niet laten liggen om er niet op te reageren :mrgreen:
Deckster
2de piloot
2de piloot

Postby Louis » Sat May 12, 2012 9:53 am

Tifoso wrote:Zo kan je het wel stellen, voor mij zeker nu La Deux in HD-kwaliteit wordt uitgezonden via telenet :applause:
Deze commentator is echt gepassioneerd door de sport, elke rijder moedigt hij aan of is zijn vriend: notre ami Fernand, notre ami Pastooor, bien joué Felipe...

Ik kijk ook altijd op La Deux (als BBC niks uitzendt). Commentaar van Gaetan Vigneron en onze Jerome! :thumb: Vooral die eerste gaat er echt volledig in op. Als er 2 aan het vechten zijn voor een plaats, begint ie te roepen en vergeet hij te ademen tot na het manoeuvre :lol:
Louis
Rookie
Rookie

Postby svvander » Sat May 12, 2012 10:00 am

Ik kijk ook regelmatig op La Deux... en de beste gastspreker daar: zeker Ickx. Het is altijd mijn idool geweest, van kindsbeen af en ik vind zijn commentaar met dat typische Brusselse accent, aangenaam om naar te luisteren. Echt leuk om te zien.

Een leuk interview met Ickx en Todt... http://youtu.be/x1f3cWt5t48
svvander
Moderator
Moderator

Postby dirtygiwke » Sun May 13, 2012 10:22 am

vandaag kun we dus kijken op bbc,allez khoop het toch.quali's gisteren toch op bbc,en man het waarn nog maar de quali's maar als ge commentaar hoort...ik heb niets tegen wauters hoor,maar zet iemand in zn plaats die een hart heeft voor f1....
dirtygiwke
Pitcrew
Pitcrew

Postby Backwards » Sun May 13, 2012 10:40 am

Die kerel heeft een hart voor F1 en auto- en motorsport in het algemeen, misschien hem wat meer krediet geven ;)
Backwards
Rookie
Rookie

Postby Schotenaar » Sun May 13, 2012 12:09 pm

Ik denk dat je hem inderdaad allesbehalve kan verwijten dat hij geen hart heeft voor de F1... Hij is er volgens mij echt wel gepasioneerd mee bezig, maar zijn kwaliteiten als commentator moeten gewoon af en toe nog wat bijgeschaafd worden. Ik ben eerlijk gezegd wel eens benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen in de live-studio vanuit Barcelona. De race zelf ga ik wel gewoon volgen op RTBF :wink:
Schotenaar
Pitcrew
Pitcrew

Postby robbert » Sun May 13, 2012 12:12 pm

het moet toch zijn, dat vt4 iets wilt doen aan de kwaliteiten van de uitzendingen, anders zouden ze geen geld tegengooien om in spanje een studio te zetten. Dat hebben ze in sporza nooit gedaan, behalve in spa. Maar hopelijk doen ze dit verder bij vt4
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby jefke-wietie » Tue Sep 04, 2012 9:38 am

Ik snap dat niemand alles kan weten van F1 zeker niet als je geen F1 piloot geweest bent. Maas wat mij het meeste stoort is dat hij fouten maakt tegen van alles en nog wat wat op zich niet zo slecht is. maar dat hij zich zelf achteraf dan niet gewoon verbeterd of de mede commentators hem verbeteren. Een fout zeggen en het negeren doet lijken of het hem niet kan schelen.

Ik herinner me een situatie waar kris Vettel zei ipv Button de mede commentator zei het dan correct maar Kris negeerde die correctie en zei weer Vettel. De meeste mensen weten wat hij bedoelt maar voor mensen die F1 beginnen kijken kan dit heel verwarrend zijn denk ik.

Nuja wij zijn blijkbaar de vuilbak van de samenleving...

Enige manier om je zelf te verbeteren is leren kritiek aanvaarden en te gebruiken.
jefke-wietie
Pitcrew
Pitcrew

Postby snoezzle » Tue Sep 04, 2012 3:54 pm

ach ik vind dat ze al een pak verbeterd zijn tegen vorig jaar,op bbc maken ze ook wel eens fouten maar engels is toch een andere taal waardoor somige dingen aan je voorbij gaan.
die nieuwe kerel die altijd in de paddock rond loopt komt altijd tussendoor wat mompelen over strategieen en andere dingen,maar je verstaat er geen lap van,en zo is het met elke zender wel iets,vroeger op eurosport was het ook niet al perfect.

juist die gert vermeschop vt4 vind ik echt irritant,die heeft duidelijk z'n voorkeuren of beter z'n afkeuren al klaar voor dat de uitzending is begonnen,natuurlijk dat hebben wij hier ook maar als je op tv comentator bent moet je wel onpartijdig blijven natuurlijk.
dat doen ze op bbc beter,natuurlijk zijn zij voor de britten maar volgende week zijn wij ook allemaal voor d'ambrosio en terecht.

wat ik me al langer afvraag is waarom walter grootaars :D zoiets niet doet??
hij zingt mischien niet zo mooi als kris (alhoewel) maar ik weet toevallig dat hij wel een f1 volgeling is en voor de rest zie je hem bijna nergens op tv denk ik,of zou die mens echt nooit serieus kunnen zijn?

en anders eddy wally, Geweldig :rofl:
snoezzle
Reserve rijder
Reserve rijder

Previous

Return to Formule 1