silly season

Nieuws, teams, rijders, ....

Moderators: Moderator, svvander, Geoffrey

Re: silly season

Postby Bushi » Sun Dec 25, 2011 7:39 pm

Dus zolang dat Alonso bij Ferrari rijdt, gaat Vettel niet naar Ferrari. Ik kan me niet voorstellen dat Alonso een zware concurrent toelaat.
Bushi
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Immolation » Wed Dec 28, 2011 2:10 am

komt er dus op neer dat ze massa gewoon houden tot er iemand waardig de laan passeert...
Immolation
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby Snelle Jos » Wed Dec 28, 2011 8:06 am

...Lewis Hamilton dus.
Snelle Jos
Testrijder
Testrijder

Postby svvander » Wed Dec 28, 2011 12:19 pm

Dit zal dus voor 2013 zijn. Ik dacht dat Hamilton zijn contract dan afloopt. :)
svvander
Moderator
Moderator

Postby robbert » Wed Dec 28, 2011 5:41 pm

ik zie dat niet gauw gebeuren dat hamilton weg gaat bij mclaren, hij immers daar opgegroeid. En samen met alonso in 1 team? ik denk het niet
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Snelle Jos » Wed Dec 28, 2011 6:47 pm

De liefde tussen Hamilton en Mclaren is toch wat bekoeld, Hij heeft zelf gezegd als Mclaren hem geen competitieve wagen kan geven hij naar andere oorden trekt!
Dat Alonso zijn contract volledig zal uitdoen bij Ferrari is een GROOT vraagteken, hij heeft in ieder geval nog niet veel laten zien.
Snelle Jos
Testrijder
Testrijder

Postby robbert » Wed Dec 28, 2011 6:57 pm

Snelle Jos wrote:De liefde tussen Hamilton en Mclaren is toch wat bekoeld, Hij heeft zelf gezegd als Mclaren hem geen competitieve wagen kan geven hij naar andere oorden trekt!
Dat Alonso zijn contract volledig zal uitdoen bij Ferrari is een GROOT vraagteken, hij heeft in ieder geval nog niet veel laten zien.

maar hij blijft wel zeggen, dat hij bij ferrari blijft tot 2016 en dat hij er alle vertrouwen in heeft dat ferrari hem een winnende wagen kan geven
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby svvander » Wed Dec 28, 2011 8:31 pm

Ik zie hem Alonso op middellange termijn wel vertrekken voor een ander team... Niet RedBull, ook niet opnieuw McLaren, maar Mercedes of Lotus.
svvander
Moderator
Moderator

Postby Snelle Jos » Wed Dec 28, 2011 11:40 pm

Alonso is dan ook geen Schumacher, Schumacher kon toch wat meer met een middelmatige Ferrari zoals die van bv 1996.
Hamilton naar Ferrari en Bruno Lalli naar Mclaren de komende jaren, dan kan hij daar nog wat de huis-tuin en keuken-Senna spelen.
Snelle Jos
Testrijder
Testrijder

Postby robbert » Thu Dec 29, 2011 7:10 am

nee ik zie alonso niet meer voor een ander team rijden. En zeker niet, nadat hij eens gezegd heeft, als je van ferrari naar een ander team gaat, dat dat een stap terug is
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Deckster » Thu Dec 29, 2011 9:14 pm

Alonso beseft maar al te goed wat hij niet slecht zit bij Ferrari.
Hij heeft McLaren al eens een jaar grondig mogen bestuderen, dus hij zal zeker wel weten wat het verschil is met Ferrari.
Dan heb je natuurlijk RB nog, maar dat is dan weer een wereldje apart waar bijna enkel voorbestemde rijders belanden.
Dus nee nee, Ferrari heeft nu al een lange tijd een zeer matige/slechte periode achter de rug, maar Alonso beseft wel dat die prestaties plotseling weer helemaal kunnen omslaan. Ik vraag me enkel af hoe het zit met het contact tussen Alonso - ontwikkeling. Als hij de wagen echt naar zijn hand kan zetten zullen we waarschijnlijk nog een pak meer zien van hem.
Deckster
2de piloot
2de piloot

Postby svvander » Wed May 02, 2012 7:14 pm

Ok, het gerucht doet de ronde (het komt van Paul Di Resta, via Facebook), dat Webber naar Ferrari gaat!!
svvander
Moderator
Moderator

Postby snoezzle » Sat May 05, 2012 5:34 pm

Daar in italie zijn ze tot alles in staat,zelf zie ik het nut er niet van in tenzij ze alonso's eerste positie binnen het team willen behouden.

sergio perez als opvolger van massa zou volgens mij logischer zijn en ook eerlijker en wat wint webber hier aan???
nu zit hij bij een goed team en krijgt hij wel een eerlijke kans om de tittel te pakken en dat zal bij ferari eerder "in dienst rijden van alonso" worden.

maar ja ik verschiet van niks ni meer, bij ferari is het verstand enkele jaren terug naar de fia gegaan,alleez in mijn ogen dan
snoezzle
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby svvander » Sat May 05, 2012 7:39 pm

Pas op! Als Webber geen nieuw contract meer zou krijgen en indien hij beter zou verdienen bij Ferrari, zie ik dit zeker gebeuren. En neem gerust van mij aan: dit blijft niet duren bij Ferrari. Die malaise moet er zo snel mogelijk uit en daar zullen ze heel hard aan werken. Alonso blijft volgens mij de nummer 1 en zal er nog wel ff blijven.
svvander
Moderator
Moderator

Postby STRBOY » Mon May 07, 2012 11:38 am

svvander wrote:Pas op! Als Webber geen nieuw contract meer zou krijgen en indien hij beter zou verdienen bij Ferrari, zie ik dit zeker gebeuren. En neem gerust van mij aan: dit blijft niet duren bij Ferrari. Die malaise moet er zo snel mogelijk uit en daar zullen ze heel hard aan werken. Alonso blijft volgens mij de nummer 1 en zal er nog wel ff blijven.

ik denk ook dat webber liever bij ferrari zit als bij een minder team op de weg terug zoals bv trulli.
denk dat ze bij red bull volgend jaar klaar zijn om een zitje aan ricciardo of vergne te geven, (of persoonlijk hoop ik nog altijd alguersuari :D )
STRBOY
2de piloot
2de piloot

Postby snoezzle » Mon May 07, 2012 4:04 pm

vergne of riciardo volgend jaar naar red bull?

dan zal 1 van die 2 dit seizoen toch enkele zeer sterke races moeten rijden,torro rosso is dit jaar niet wat het vorig jaar was en dan word het extra moeilijk om jezelf in de kijker te rijden.

riciardo verwacht ik ooit wel bij red bull maar ik denk toch dat webber volgend jaar toch gewoon voor red bull rijdt en anders z'n pensioen aanvraagd,in de australische v8 suppercars kan hij ook direct beginnen.

als hij naar ferrari gaat is het enkel om het finaciele en niet om het racen,maar ja met geld krijg je iedereen gek natuurlijk.
snoezzle
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby Tifoso » Mon May 07, 2012 8:20 pm

Webber naar Ferrari? Ik dacht dat Alain Prost al had getekend :roll:
Tifoso
Reserve rijder
Reserve rijder

Postby robbert » Mon May 07, 2012 10:01 pm

Tifoso wrote:Webber naar Ferrari? Ik dacht dat Alain Prost al had getekend :roll:

nee mis, gerard berger zou een comeback maken als piloot en naar ferrari trekken
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby Bushi » Tue May 08, 2012 4:05 pm

Ik zie Webber niet naar Ferrari trekken. Als je al zo'n heisa maakt omdat je denkt dat je als tweede rijder behandelt wordt, dan ga je niet naar Ferrari. Zolang Alonso bij Ferrari rijdt is er maar een nummer een.
Bushi
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby alecto » Tue May 15, 2012 4:44 pm

toch wel grappig om de eerste posts van dit onderwerp nog eens te lezen.
Wat een discussie over het al dan niet opgebrand zijn van Raikonnen.
Ik denk dat het onderhand wel duidelijk is dat de Fin nog wel wat over heeft in zijn tank.
Al is het inderdaad wel mogelijk dat hij het enige tijd geleden allemaal een beetje beu was geraakt :-)
alecto
Testrijder
Testrijder

Postby robbert » Tue May 15, 2012 4:48 pm

alecto wrote:toch wel grappig om de eerste posts van dit onderwerp nog eens te lezen.
Wat een discussie over het al dan niet opgebrand zijn van Raikonnen.
Ik denk dat het onderhand wel duidelijk is dat de Fin nog wel wat over heeft in zijn tank.
Al is het inderdaad wel mogelijk dat hij het enige tijd geleden allemaal een beetje beu was geraakt :-)

wat heeft dat te maken met silly season??
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

Postby svvander » Thu May 31, 2012 12:04 pm

Als je het seizoen bekijkt zoals het nu is, dan heb ik altijd de neiging om te zeggen: "waar blijven die andere topmerken met hun motoren?". Het zou toch leuk zijn moest de wereldtop (Toyota, GM, VW en Hyundai) zich ook (terug) gaan mengen in de strijd? En lapt er ook terug een bandenmerk bij (Avon, Bridgestone, Goodyear of Michelin), zodanig dat die strijd er ook weer komt. En dan nog 2 extra teams... (weeral een kleine kans extra voor een Belg aan de start van een GP).
Niet dat ik het nu niet leuk vind, maar ik snap niet waarom ze niet in de dans springen. Nu de F1 relatief goedkoper gaat worden en er steeds meer winnaars van een GP per seizoen zijn en dat het nog meer verglobaliseerd wordt, is dit toch echt een zuivere win-win situatie?

Zijn er eigenlijk nog nieuwe geruchten naar volgend seizoen gekend? Wat gaat Webber nu doen? En vliegt Massa dan toch niet buiten? Dit maakt de F1 nog extra leuk! :love:
svvander
Moderator
Moderator

Postby alecto » Thu May 31, 2012 6:58 pm

nog geen bijkomende geruchten opgevangen
(zou Jérome zijn contract met ferrari nu al rond zijn :mrgreen: )

Misschien moeten we zelf maar wat geruchten verspreiden
Ik vind het raar dat Heikki Kovalainen niet wat vaker genoemd wordt.
Het kwade vogeltje is naar mijn idee toch ook een van de talenten.
Hij zou gerust nog eens voor een "groter" team dan Caterham mogen rijden...
alecto
Testrijder
Testrijder

Postby STRBOY » Thu May 31, 2012 7:44 pm

alecto wrote:nog geen bijkomende geruchten opgevangen
(zou Jérome zijn contract met ferrari nu al rond zijn :mrgreen: )

Misschien moeten we zelf maar wat geruchten verspreiden
Ik vind het raar dat Heikki Kovalainen niet wat vaker genoemd wordt.
Het kwade vogeltje is naar mijn idee toch ook een van de talenten.
Hij zou gerust nog eens voor een "groter" team dan Caterham mogen rijden...

Hij wil dat juist niet dat charmeerd hem hij blijft bij caterham en is er gelukkiger als ooit tevoren ik zie niemand anders met zoveel plezier als hem rondrijden, hij zal al wel aanbiedingen gekregen hebben maar hij weet wat hij waard is, hij zei ook ik heb me in dit project gegooid en ga het uizien ook.

En aan svv zou idd luek zijn 2 extra teams maar dan wel per race max 20 auto's ofzo mogen starten dus als je het verknoeid in de kwali geen punten zoals in america zou het nog leuker maken :)
STRBOY
2de piloot
2de piloot

Postby robbert » Thu May 31, 2012 8:39 pm

alecto wrote:Misschien moeten we zelf maar wat geruchten verspreiden
I

heb net ergens gelezen dat Hamilton geïntresseerd is om de plek van massa in te nemen naast alonso. Hij zou niet tevreden zijn over de prestaties van de mclaren :D :D :D
robbert
Technisch Directeur
Technisch Directeur

PreviousNext

Return to Formule 1