Moderators: Geoffrey, Moderator

The Stig² wrote:Ik vind die oudere generatie toch een mooi tegengewicht voor die jongere rijders die nu wèl de kans krijgen hun debuut te maken doordat er meer team zijn. Als het allemaal jonkies zouden zijn, dan lijkt het dat je geen referentiepunten meer hebt.
Maar als ik nu de huidige grid bekijk moet ik wel zeggen dat het er goed uitziet, en ik kan echt helemaal geen favoriet kiezen. Het wordt een mooi seizoen. Vind het gewoon spijtig dat er nog geen Belg bevestigd is en dat Baguette een jaartje (waarschijnlijk) als derde rijder bij Sauber begint en D'Ambrosio zal wel bij Renault niet binnen geraken dat lijkt me net iets te hoog gegrepen. Dus, jammer, maar misschien volgend jaar!
nobigthing wrote:The Stig² wrote:Ik vind die oudere generatie toch een mooi tegengewicht voor die jongere rijders die nu wèl de kans krijgen hun debuut te maken doordat er meer team zijn. Als het allemaal jonkies zouden zijn, dan lijkt het dat je geen referentiepunten meer hebt.
Misschien klopt dat wel wat jij zegt maar die oudere gasten zijn gewoon te traag. Ben ik nu echt de enige die de Trulli train kotsbeu is? Ze hebben absoluut verstand van de technische kant van de wagen door hun ervaring en dat is ook erg belangrijk voor de teams, maar op de baan zijn ze gewoon niet interessant om te zien rijden naar mijn meningMaar als ik nu de huidige grid bekijk moet ik wel zeggen dat het er goed uitziet, en ik kan echt helemaal geen favoriet kiezen. Het wordt een mooi seizoen. Vind het gewoon spijtig dat er nog geen Belg bevestigd is en dat Baguette een jaartje (waarschijnlijk) als derde rijder bij Sauber begint en D'Ambrosio zal wel bij Renault niet binnen geraken dat lijkt me net iets te hoog gegrepen. Dus, jammer, maar misschien volgend jaar!

dehert73 wrote:alonso dus voor 3 jaar naar ferrarinaast massa
hmmmmmm ..... in t verleden nochtans niet de beste vrienden
nurburgring 2007
als er iemand spaans spreekt mag die het proberen te vertalen maar ik dacht dat het op het laatste zo ging
a : ge kunt nie rije
m : nee gij kunt nie rije
a : nee gij kunt nie rije
m : nee gij kunt nie rije
word vervolgd .......????
http://www.youtube.com/watch?v=XWRvhA0YPgY
http://www.youtube.com/watch?v=8S_9urzUrcY

F-MS wrote:zoals verwacht, die nieuwe teams maken F1 gewoon belachelijk.
Veel blabla maar ze brengen zuiver niks bij.
Ferrari heeft 100% gelijk in hun column.
USF1 stopt,
Lotus is volgens Kovolainen nog trager dan de minardi waar hij mee reed.
De helft vd wagens zijn op en top en de ander helft zijn zeepkistwagens.
véél te belachelijk voor woorden.

metalschumi wrote:Enkel akkoord over USF1 eigenlijk. Die hebben zich compleet belachelijk gemaakt.
Nieuwe teams is zeker en vast een goed idee, maar je moet ze gewoon de kans geven om op niveau te komen en dat gaat niet in 1-2-3 he... Met het verdwijnen van de constructeurs van de laatste jaren zullen de nieuwe teams in de toekomst misschien wel broodnodig zijn.

metalschumi wrote:Enkel akkoord over USF1 eigenlijk. Die hebben zich compleet belachelijk gemaakt.
...

ik schat ze dit seizoen zelfs beter in als Renault en hopelijk ook als Williams

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest